Prospettiva Nevsky hè u core di San Petruburgu. Da a piazza Alexander Nevsky à a piazza di a rivolta di i Decembristi; da i Far à l’ermita. Quantu vedi: jugglers, e acrobati, e pickpockets, cagiunati, è pugnali è scammatori. Tutti travagliavanu quì. È e facce sò criminali ben alimentati. Di sicuru, i turisti sò in fattu un fustu. Fighjate, l’omu spettaculu di McDonald cù una pala s’inchjesta, vale à dì cù una billetera. È vecu cumu un tippu s’avvicina versu un aspettu sfacciatamente sarcasticu.
– Eh fratellu, … grande! – saluta a pugnale.
– Iè, sanu, grazie à Diu!
– Ben, a vita hè normale? À Diu? Diu ùn vi dà micca una merda di tè. In corta, – ghjuntu in un tippu strettu à una ventosa, conduce una pala, altrimenti u uccidiraghju cum’è un cane. Pigliate i bolletti, chjude a pala è u mette in a vostra sacchetta… E ora, vai. Ùn patate micca; u vostru Diu hà urdinatu di sparte.
– Cumu riporterete à Diu?
– È mi cunfessu prima di a morte è vi aghju ancu scama in u paradisu. Hahaha
E allura mi vene è senza avvertimentu pate u tippu in u bogey. Sbuchjera a respira è, circandu di resistene, s’inchjazzeghja istintivamente per una mano, è piglia u fegatu cù l’altru. Drinks, chì hè un fegatu debule.
– Piglia i vostri soldi, camaratu. – Digo sucker è batte u cuteddu luntanu da u tippu.
– Grazie! – mi ringraziu, è u tippu in convulsioni mortali perde a cuscenza è mori È puderia travaglià in qualchì locu è benefiziu u statu è a ghjente, ma u caosu demucraticu in u paese l’hà trasfurmatu in u sonnu … – Eccu, pigliate un peghju. – mi pidda un pugnu di legnu è si ne fughje rapidamente, saltendu in u so Lexus è sfracciandu. Una tazza di tè è duie salsicce in a pasta, grazie per salvà decine di millaie è u cecu di i ladri. Ma i sordi anu da esse salvatu. Iè, ci hè parechje persone quì è tutti camminanu. È u prezzu hè furioso è sempri crescente. U più poviru di u populu in u paese, u più caru u prezzu.
Chì hè quì?! Mi face per guardà è guarda un altru tippu di u passageru. Veju chì e persone si spinghje è micca bollendu, a biera sucna, è una persona senza casa per ella. Ellu dumanda qualcosa, è allughjendu ellu subitu.
– Caru!!! Aiutu per u pane, dà una trinca di soldi?! – dice un capricciusu misteriosu.
– Salite, camarata Huy!! – u tippu si interposia in cunversazione. – Vai à rubà, stinker!! – li lampò u bum. – Sò stancu di e persone senza casa?! – u tippu hà surrisu. Loch li hà attirutu l’attinzioni, l’esaminò è pigliatu a pusizione iniziale, pigliandu u tippu per u so livellu di citatinu. Cuntinuà. – Basta à cumprà una biera è tù ùn beie veramente.
– Iè. disegnò. – Bastai cumprà una birra, una vene: “Dame duie ruble?”, Piglia un sorsardu, l’altru: “Aiutate à lascià u metro, mi lascianu andà da i pulizzeri”. A nostra valente polizia caccià soldi persunale? Un pocu di assurdu, à a TV dicenu u cuntrariu.
– Hmm iè! – sustinutu sucker soaring. È cuntinuava:
– Pigliò un altru sipottu: “Aiutate, fratellu, cunvucatu vagabonda …", stai già pigliatu un goffu di u settimu.. – hà enfatizatu.
– U Dodicesimu. – Aghju vintu à u tippu utilizendu tecniche di prugrammazione Neurolingüistica è i cunsiglii di Carnegie.
– Cosa? – Ùn si capisce micca Loch.
– È sì u dodicesimu…
– Perchè?
– È perchè noi stessi stanchi di sta vita, invernu, cunfusione in u paese. Dighjà affetta à l’anima. Cusì anu decisu di urganizà una Organizazione Pùblicu Indipendente per i Perso senza Furia, in cortu: NOBL! Avemu digià affittatu un uffiziu è aiutatu assai cù l’alloghju, u travagliu, una casa di viaghju, perchè per noi i documenti ùn sò micca impurtanti. Ci hè u travagliu di i mostri di passaporti è i FMS. L’onestà hè in core, micca annantu à carta. Chì misura pigliate, Diu vi rimbursarà…
È u polu hà apertu a pala, è daretu à e so spalle i fucili anu dighjà brusgiatu u tippu è stanu aspittendu i Magarych. Di solitu hè a birra è a shawarma. Ma noi ùn stufate, ùn vogliu micca spaventà u saccu, ùn aghju micca spessu scontru, ma una piccula stampa di billette di cellula spuntò è voglia di prosperità, è u tippu li ringrazia è sparì rapidamente…
Fu, hà lasciatu a polizia, ma micca u soiu. Quandu si scontranu, questu hè u vostru, è cusì andate è spende. Cusì aghju resultatu per esse mio è andò in un coppiu.
– Cù u grassu, forse, amicu di Zyoma, bellu, hà vistu cumu l’avete da Laz… È aghju pigliatu i fucili nantu à mè stessu, l’aghju visti, mi sò attirati?
– Quale sì? – spaventatu hà dumandatu u tippu.
– Sò u stessu chì eiu, pichja… bè, sparte o scimate?
– Daremu una dannighja annantu à u bazar, quellu chì… quale – hà sustinutu u tippu è si offre à andà à u Bistrot. Sò andati è pusamu per una meza ghjurnata. Stanu viaghjatu versu a spiaggia Nudista in Sestroretsk. U soli, bufale, dope è pigliò nudisti nantu à u lavu per fucina, perchè in a spiaggia sò pruibiti? Ma hè una storia speciale.
A matina,