– Haihai hylayek bir jules, scorcia di bir. Mare bruttu, mare di corteccia, A festa di i gulemi era vechja … – benvenuta Cherevichi u so capu. Generalisyphilis hà pigliatu u so postu.
– Ti aghju riunitu, ciao, oh, reverends, unu à tempu, chì mi ghjunghjia i mo labbra, sensazione..
– Ci ne stemu nantu à i corne? – durante u discorsu di u Testa, u ghjovanu Cherevich di u vicinu s’interruppe o dumandò in un sussurru. Ghjunse à u cunsigliu per a prima volta.
– Tranquillu. Dicenu chì ballanu – balleremu – Ripigliò u ghjovanu vicinu, stendu à diritta. – Dunque, sia paciente è ùn fate micca stà à sente a legenda di Galupiya.
– Eccu, l’ultima volta.. – hà aghjustatu un altru vicinu da a sinistra. – saltò à più altu ch’è guasi un ghjornu.
– Perchè? – dumandò u ghjovanu.
– Ùn ci era nunda da dì, cusì pensanu chì a riunione ùn deve esse micca in vain…
– È per pensà megliu, u capu hà urdinatu di saltà…
– E mi piace di dorme è ùn m’importa cumu.. – dissi u terzu da a manca è s’hè adormitu.
– Dormi? Allora ùn senti mancu qualcosa? – dumandò u ghjovanu.
– Per nunda, ghjovanu Cherevich, quandu dorme megliu capisci ciò chì dice. In particulare pausa…
– Tranquitu à voi!! hà lampatu unu di i più antichi Cherevici.
– … E i nostri adulescenti entrunu in una battaglia uguale cun una criatura inanimata scunnisciuta, micca identificata chì, rompendu u pianu, hà apertu un mondu novu per noi. Allora ci sò oggetti mossi similarii à noi chì, in modu di mova, ci alimentemu nantu à a listessa cosa chì noi…
– O forse, Signore, hè questu un invasione? – interrompa qualcunu.
– Ùn interrompi,.. Chì vulia dì? – Semisrak hà esitatu.
– … sò listesse chè noi … – currettu Casulia Zack.
– Iè… Allora… sò listessi cum’è noi… Da quandu andemu per causa di l’alimentariu. Vootoot.. È vogliu offre, o disgraziatuli, di sceglie è di raghjunà una squadra o una gang di cercatori è mandà da unni l’invasione hè, vale à dì, à l’internu di a nostra Galupia. Parlemu chjaramente?
– Iè!! – tutti rispunnì.
– … È mandà à a Luce in cerca di a Nova Terra. – cuntinuò Semisrak. – Ùn importa à ritardà u tempu per mè Galupia hà digià diminuitu parechji volte. Shards morenu è sopratuttu in a so ghjuventù. È mandendu una squadra, una gang o un gruppu, ci sarà almenu una poca speranza. – è Semisrak hà snored…
U silenziu hè statu rottu da u grida di un cunsigliu.
– Oh, Signore Generalisyphilis. Ùn anu micca realizatu esecuzioni, ma anu purtatu un discorsu. – interrompa Cherevich Chmoriko, unu di i cunsiglieri più vicinu à u Signore.
– Taccati, schmuck, ùn aghju micca finitu u mo discorsu!!! – Vladyka s’indignò è arruchjò l’osse versu Chmoriko. – Allora… Uh… Allora, ùn hà micca sensu tirà. Ma mandendu una squadra, ci sarà almenu un pocu di almenu un pocu speranza… M-sì… Aghju digià vistu sta offerta? – S’hè esaminatu da tutte e parte, hà cambiatu u visu, si stà annantu à i so cornu, hà saltatu, poi stava annantu à u pede à l’omi, pateu, a testa è urla. – Zaek, chì porcu m’hè ghjuntu questu discorsu in testa cù sintenze ripetute??
– III. I. – tremò Zack.
– Sò un idiota chì ripeti a listessa cosa? Spende a vostra energia nantu à a repetizione. Ùn sapete micca chì a Lingua piglia più energia da chì… pensate?!
– Induve?
– In Karaganda!! Anderete per sta disgrazia di mè, u Generalisiphilis stessu, u Signore di a Galupia interiore, di a Mente di a dittatura di Galupia. Wow Serete u primu vuluntariu à cercà una squadra. È sì u primu eroe in a storia di a nostra shobla o gang o culunia.
– Oh Signore, avete pietà!! Ahahaaa!!! – si zammò Zack – Ùn vogliu micca esse un eroe. Ahhhhh!!
– È u puntu!!! (toru) – u Signore s’hè affucatu. “Chì avete, Rev. Chmor Iko? … E tu, Zeka, andate pronta.”
– Grazie, Signore, vulia dumandà, E quale più anderà oltre à mè? – Cherevich Chmor Iko hà dumandatu.
– Voi!
– Me?
– Voi, sicuru, sarete in capu di u viaghju. Vulete esse un eroe di Galupia, cum’è mè? – dumandò Semisrak Chmor Iko. Chì rivelaria tuttu da sorpresa si sia.
– Me? Ùn sò micca pronta Innò… È chì hè un “viaghju di cummerciale”?
– Un viaghju di cummerciale hè una squadra, è una squadra hè un viaghju di cummerciale. In generale, Casulia Zack spiegherà, sà, questu hè in a so cumpetenza. – Vladyka s’arrizzò annantu à l’osse di a perna o in a ghjente cumuna – mosl.
– Ùn sò micca pronta. Chì qualchissia altru – a polvera hè cascata à Cherevich.
– Nisuna polvera è senza scaghjolu, cum’è Casulia. Hè u mo culpa. a vicina sussurrò e ridì sarcasticamente.
– Aghju dettu, vai, poi vai è ghjè. – Semisraq alzò l’osse di a gamba diritta è pente u craniu calvo trà i corne di i cervi. – U crochet hà dettu, u fragnu fattu è durà. Ùn ha micca bisognu di rotllà lana di cuttuni. Guarda! pigliate Cherevich Chmor Iko è Kazuliya Zeku, è in u locu di l’invasione. – Eccu, i cumbattanti sò andati in caccia è anu pigliatu cù casuale Zeku è Chmor Iko.
– Solu attentu à trascinà si nantu à i patati. Sò digià eroi?! À u locu di l’invasione. È per u restu, aghju attaccatu una riunione, senza un bazar. È ti pardunate per invità à u generale di i frammenti di trè fronti, u craniu di Zasratovich.
– Sò digià quì, a Vostra Presidenza … – è poi un craniu apparì cun trè ossa curvate di curva chì curriavanu è cù un pezzu di craniu rottatu da u so latu.
Un longu tempu ci hè statu un colpu in u Grande Truvulu (avà: Galupii) è di qualchì tempu a regula hè stata presa da un certu Cherevich Chmor Iko, allora un bellu pezzu di successu. Ma u distacco di u generale Zasratich in una lotta inigualissima pigliò u tronu di Botva Cherevich è vultò a munarchia, mettendu in piazza u dirittu Vladyka. In a battaglia, perdeu a capacità di travaglià u quartu osse, avendu sbattutu una parte di a croca. Solu s’hè stumbulatu è si lampò una parte di ellu stessu. Ma per questu era ancu più spaventatu è ancora paura, soprattuttu Semisrak, perchè li chjamava. Ma i cumbattanti l’idolizonu.
– Ohhh, ben fattu, Zasratich!!! I apprezzà è elogie a velocità di cummattimentu è a lealtà disciplinare. Dunque, pigliate cù altri diete cumbattenti cun voi, i peor è guidate un viaghju di cummerciale.
– Ma chì ci sia di Cherevich Chmoriko? L’avete designatu capu?
– Ahhh… per mè.. – Vladyka esitò. – È allora ùn vi aghju ancu sceltu.. È allora, ùn site chjucu, duvete decide quale hà da guidà u viaghju di cummerciale… Hmmm… Inoltre, sìtete quì solu, senza mè è Galupia. Vulete piglià u so postu è diventà u caratteru principale?
– Iè, u mo Signore!!
– Allora vai avanti, è se ùn truvate micca i dece combattanti più vuluntarii, orderaghju